Громадська організація 'Клуб 'Від серця до серця'

 

Заняття №6 Скромність




ПЛАН ЗАНЯТТЯ № 6

 

Тема:  Скромність

 

I. Прихід дітей з батьками. Реєстрування.

Написання імен на бейджиках дітей та батьків; роздача бейджиків – кожного заняття.

 

 II.  Заняття.   

Тема:  «Стежинка - скромність»

Скромність - риса характеру людини, що виражається в наступному:
1) помірність у всіх вимогах;
2) не прагнення до багатства і розкоші;
3) не прагнення бути першим, показувати себе;
4) дотримання рамок пристойності;
5) статечність в спілкуванні з іншими людьми.

Якості, несумісні зі скромністю:

бунтарство, марнославство, гординя, зарозумілість, нахабство, і пр.

 

Хід заняття:

 

Читання оповідання В.О. Сухомлинського

«Хай будуть і соловей і жук»

 У саду співав Соловей. Його пісня була прекрасна. Він знав, що її люблять люди і тому з погордою поглядав на квітучий сад, на яскраве блакитне небо, на маленьку  Дівчинку, що сиділа в саду й слухала його пісню. А поряд літав великий рогатий Жук. Літав і гув. Соловей обірвав пісню й каже з прикрістю Жукові:

 - Припини гудіти. Ти заважаєш мені спати. Твоє гудіння нікому не потрібне. Було б краще, якби тебе, Жука, взагалі не було. Жук з гідністю відповів: 

 - Ні, Солов’ю, без мене, Жука, світ не обійдеться. Як і без тебе, Солов’я. 

 - Оце так мудрість! – розсміявся Соловей. – Отже, й ти потрібен у світі? Ось запитаємо у Дівчинки, вона скаже без кого світ збідніє, без тебе чи без мене.    

Полетіли Соловей і Жук до Дівчинки, питають: 

 - Скажи, Дівчинко, кого треба залишити в світі - Солов’я чи Жука? 

 - Хай будуть і Соловей, і Жук, - відповіла Дівчинка. І, подумавши, додала. – Як же можна без Жука.

 

Запитання і завдання до казки:

1. Яку людину можна вважати скромною?

2. Наведіть приклади скромних вчинків своїх друзів.

 

 

 

Бесіда Запитання і завдання:

1. Як ви гадаєте, чи можна водночас зробити кілька добрих справ? Чи вдавалося це коли-небудь вам?

2. Чи були у вашому житті моменти, коли дружелюбність долала неприязнь?                                  

 

III. Психогімнастика для дітей:

«Дощові дерв`ячки»

 

1. Розминка.

Вихователь: Сьогодні, діти, ви станете дощовими черв'ячками, які теплим весняним днем ​​виповзли на поверхню землі. Покажіть, як вилазять черв'ячки. Присядьте і повільно, звиваючись, пробирайтеся крізь товщу, землі. Побачили черв'ячки один одного і захотіли познайомитися (діти зображують разом з вихователем).

А тепер черв'ячки намагатимуться дізнатися один одного по голосу. Один черв'ячок (виклик дитини по імені) буде відгадувати, хто ж назвав його ім'я (викликана дитина відвертається, хтось із дітей називає його по імені, і так з усіма дітьми).

Зараз я буду кидати вам різні уявні предмети, а ви відразу уявляйте їх і ловіть так, ніби вони справжні. Отже, кидаю вам гарячу картоплю. Швидше кидайте її один одному. Вона щойно з багаття. Не можна, щоб вона довго залишалася в руках. Увага! А зараз зловіть крижинку. Вона холодна, слизька, від неї мерзнуть руки. Молодці, ніхто не впустив крижинку, швидко ви її передавали. А тепер зловіть метелика. Обережніше. Вона дуже тендітна, ніжна, ви легко можете пошкодити їй крильця (імітація дітьми дій з уявним предметом).

(Музика) Черв'ячки живуть під землею, і у них є сусіди - інші тварини. Під землею не потрібно зір, там завжди темно, тому тварини уважно слухають чи відчувають шкірою. Зараз я подивлюся, які ви уважні. Вставайте в коло. Під музику ви будете йти по колу і виконувати мої команди: на слово «мишка» ви будете ходити на носочках, на слово «кріт» - ходити навприсядки, на слово «жук» - легко бігати, розправивши крила-руки (зміна команд по декілька раз).

Молодці, черв'ячки, ви дуже уважні, ні на кого не наткнетеся під землею.

2. Гімнастика

(Напруга, Завмирання) Поки ми грали, дуже холодно стало. Навесні часто бувають заморозки. Черв'ячки замерзли, перетворилися на справжніх крижинок. Всі стиснулися, стиснулись. Як холодно черв'ячкам! На обличчі страждання. Все тіло напружене, руки притиснуті, плечі підняті. Все тіло як крижинка.

(Розслаблення) Але ось з'явилося сонечко, пригріло землю, і черевички почали відтавати, відігріватися. Лягли вільно, розкинули ручки і ніжки, підставили обличчя сонечку. Тепло, добре. Все тіло розслаблене.

(Напруга, завмирання) Кар-кар-кар! Прилетіли великі ворони за черв'ячками. Що ж робити? Злякалися черв'ячки і застигли на місці як лежали, щоб ворони не помітили їх або прийняли за гілочки дерева: Черв'ячки зовсім нерухомі, напружилися, затамували подих. Походили, походили ворони, але нічого не помітили і полетіли.

(Ритмічно, різко) Вставайте, черв'ячки. Відлетіли круки. А ось і довгоочікуваний дощик, який так люблять черв'ячки. Покажіть, як крапає ​​дощик (хлопки зі змінами ритму зі звуконаслідуванням «кап-кап-кап»).

(Розслаблено, плавно) Набралося так багато води, що утворився струмочок. Опустили черв'ячки руки і ганяють хвилі по течії. Руки розслаблені, рухи плавні. Вправо-вліво, то в один бік, то в інший.

(Напружено, по всій площі) Навесні прилітають граки, чорні, важні. Покажіть, як важно ходять граки. Голову підняли. Крила розправили. Шия напружена, спина і руки-крила тверді. На обличчі така гордість. Все оглянули, скрізь заглянули.

(Розслаблено) Ходили, ходили, навіть втомилися. Присіли, голову під крильця сховали і задрімали. Зовсім розслабилися граки. А тут кішка: «Мяу-мяу!» Швидше летіть, граки, а то кішка вас з'їсть (перебігають на іншу сторону залу).

3. Спілкування.

Емоції гніву, образи, радості.

Вихователь: Кішка бігла за граками і роздавила кілька черв'ячків. Як, черв'ячки, ми на неї розгнівалися?

Соромимо кішку: «Погана ти, кішка, як ти могла наступити на маленьких черв'ячків! Ти така велика, а вони такі маленькі!»

Від образи черв'ячки навіть заплакали, сльози потекли рікою. Покажіть, як заплакали черв'ячки. Як вони засмутилися.

Не плачте, подивіться, кішка тільки трохи зачепила черв'ячків, вони більше від страху завмерли. Яка радість! Утріть сльози, посміхніться!

4. Поведінка.

Сміливість, справедливість.

Вихователь. У черв'ячків багато ворогів, які хочуть їх з'їсти. А черевички хоч і маленькі, але дуже сміливі і справедливі. Покажіть, які ви сміливі.

Маленького черв'ячка ображають великі. Встаньте на його захист. Що ви зробите? Що скажете кривдникам? Кому легше захистити, одному або коли ви разом? (Програвання ситуації).

Маленьких завжди треба захищати, вони самі себе захистити не можуть (обговорення та розігрування ситуацій з особистого життя дітей).

5. Завершення.

Вихователь: Час вже нам перетворюватися в дітей. Мені дуже приємно, що мої діти такі добрі, сміливі, справедливі. Вставайте за мною, візьміться за руки. Наш веселий струмочок побіг у групу (легкий біг змійкою). До зустрічі.
(Пісенька "Сонячні зайчики)

 

IV. Музичне заняття.

VАплікація. Тема:  Веселі черв`ячки.

 



Создан 02 дек 2012



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником