Громадська організація 'Клуб 'Від серця до серця'

 

Заняття №3




                                                         ПЛАН ЗАНЯТТЯ №3

 

            Тема: «Взаємодопомога »        

  1. 1.     Прихід дітей з батьками. Знайомство з ними. Реєстрування.

Написання імен на бейджиках дітей та батьків; роздача бейджиків – кожного заняття.

 Треба всім нам привітатись                                                                                                

 – Добрій день!                                                                                                                  

 Дружно весело сказати

– Добрій день!                                                                                                             

Вправо, вліво поверніться ,                                                                                                                

одне одному всміхніться,                                                                                               

-Добрий день!     Добрий день!                                                                                                                                                                                                                        

 

 

        2.   Заняття. Тема :  Стежинка взаємодопомога.   

 

                        В. О. Сухомлинський   «Дівчинка і синичка»

 

                                                 Хід заняття:

         Прийшла холодна зима. Маленька Наталя почепила на яблуні годівничку для синички й щодня приносила насіння коноплі. Синичка чекала дівчинку. Весною Синичка сказала Наталі:                                                                 

-  Тепер не принось мені насіння. Я знайду собі їжу. До побачення – до зими!                                                                                                                   

-    До побачення, Синичко!                                                                                    

  Знову зима все засипала снігом. Прилетіла Синичка до годівнички, а там також сніг. Тривожно стало пташці. Питає вона у яблуньки:                               

- Яблунько, скажи, чому нема Наталі? Невже вона забула про мене?                            

- Ні, не забула. Вона хворіє.                                                                                     

Тяжко стало на душі у Синички. Сіла вона на гілочці й думає: „Полечу до дівчинки. Але де я візьму подарунок? Навкруги ж сніг, сніг, сніг...” І тоді вирішила Синичка понести Наталі пісню.                                                         

 Прилетіла до хати, влетіла у відчинену кватирку, сіла біля ліжка хворої і заспівала. Наталі стало легше.

                   Запитання і завдання до казки:                                                 

1.Уявіть, що ваш друг захворів. Що б ви зробили йому і як би ви вчинили?                                                                                                

2.Розкажіть, як взаємодопомога може допомогти у таких ситуаціях:                     

- ведмедиха загубила ведмежа;                                                                                       

- у білки вкрали всі запаси на зиму;                                                                           

- вовчиця загубилась, і вовченята залишились одні;                                                  

- дятел зламав свій дзьоб;                                                                                             

- грибник наступив на мурашник.                                                                    

  Наприклад, якщо вовчицю спіймали мисливці, всі можуть приносити вовченятам їжу, доки вони не виростуть.                                                                          

Якщо у білки вкрали запаси на зиму, звірі мають поділитися з нею своїми запасами. 

                           БесідаЗапитання і завдання:                                                 

1.Якби хтось запитав у вас, як навчитися допомагати людям, щоб ви відповіли?                                                                                                          

2.Які якості мають бути притаманні людині, котра завжди готова прийти на допомогу іншим?                                                                      

3. Розкажіть різні випадки зі свого життя, коли хтось допоміг вам або вашій сім’ї в біді. Розкажіть про свій добрий вчинок, який допоміг вашому другу.         

                                                                                                                                                                                             

               Психогімнастика для дітей  «Цирк»

                                                                                                                                              Вихователь: Малята, сьогодні ми з вами відправимося в цирк.  Хочете?                                             Хто з вас ходив на циркову виставу?                                                                                

  Що сподобалося найбільше?                                                                                                                                  

Давайте збиратися.  Що ж ми одягнемо в цирк?  (Запитує кожну дитину.)

          Поки всіх опитала, зовсім забула, який одяг кому дістати.  Нагадайте мені, починаючи з першого, кого я питала (увага, пам'ять).

        Ми довго вибирали одяг, як би нам не спізнитися в цирк.  Сідайте в автобус (заздалегідь приготовлені стільці), а я його поведу.  Вирушаємо!  Можна дивитися у вікно.  Але сидіння не дуже близько до вікна розташовані.  Коли я грюкну в долоні, ви повинні будете безшумно встати і подивитися у вікно, не приїхали ми в цирк?  А коли махну рукою, потрібно знову сісти.  Будьте уважні, встати і сісти потрібно дуже тихо (2-3 рази).

     Зупинка «Цирк», виходьте.  Як добре, що ми не запізнилися!

       Артисти ще не вийшли на арену.  Давайте оплесками попросимо їх вийти (хлопки зі зміною ритму).  Думаю, що артистам дуже сподобаються ваші оплески.

        Давайте уявимо, що ви артисти цирку.  Серед вас гімнасти, силачі, клоуни, акробати, дресирувальники, фокусники!  Після оплесків всі артисти виходять на парад-алле на манеж (включає пісню В. Шатського «Цирк»).  На вас блискучий дуже гарний одяг!  Йдемо по колу, одну руку підійміть у вітанні, спина пряма, голова піднята, посміхаємося глядачам, носочки тягнемо.  Як красиво йдуть циркові артисти!  На парад-алле виходять всі, хто буде виступати в поданні.

      А тепер виїхали на конях наїзники.  Сідайте на свої  конячки.  (Діти імітують.) Вони різних мастей: білі, коричневі, сірі в яблуках, вороні.  Покажіть, як гарцюють коні, б'ють копитцем.  Поскакали!  Весело, бадьоро, по колу арени!

 Вихователь: От і почалася вистава.

 Силач з гирями.  На арену цирку виходять силачі.

        Ми піднімаємо важкі гирі.  М'язи рук напружені.  Руки як сталеві.  Ось які ми сильні!  Піднімаємо гирю правою рукою, потім лівою, обома руками. 

        Опускаємо гирі на підлогу.  Руки розслаблені, висять, як мотузочки (поперемінно).

        Клоун з гирями.  А ось на арену вибігає клоун.  Він посміхається, веселий. Клоун стрибає м'яко, легко. 

           Клоун теж хоче підняти гирі.  Він каже, що він найсильніший.  Піднімає гирі, ноги в колінах зігнув, корпус тіла нахилив, напружився.  А гирю підняти не може.  Пихтить, тужиться.  Весь почервонів.  То з одного боку підійде до гирі, то з іншого.  То на долоні поплюет, то білим порошком пахви помаже.  Ніяк не виходить.

     Засмутився клоун, сіл, руки-ноги повісив, розслабив.  Ну чому він не такий сильний?!

         Змія.  Клоуна змінює факір.  Він дудить в дудочку, а з кошика хтось виповзає.  Це ж змія!

          Покажіть рукою, як вона виповзає, звивається.  То ховається в кошик, то знову виповзає.  Це кобра (роблять з долоні і пальців голову змії).  А ось і друга з'явилася!  Рухи плавні.  Змії переплітаються, витягуються вгору.

       Факір закінчив грати, і змії поповзла до кошика.  Струсіть різко руки, щоб вони поповзли.

 Але змії зовсім не поповзли, визирають з кошика і плавно погойдуються.

      Клоун і змія.  (Напружено) А в цей час клоун вийшов на арену і побачив змію.  Як він злякався!  Упав на килим, голову обхопив руками, весь стиснувся, напружився, раптом змія його вкусить.

      Але тут він згадав про свою дудочку, дістав її і почав дудіти: ду-ду-ду.  І змія поповзла до кошика.

       Клоун полегшено зітхнув і розслабився.  Повалився на спину і почав сміятися.

     Повітряні акробати на канаті.  На арену цирку виходять акробати!  Вони ходять по канату.  Руки розставили в сторони, балансують, носок приставляють до п'яти, під ноги не дивляться, дивляться тільки вперед.

      На середині зупинилися, зробили стрибок і пішли далі.  Страшно йти по канату, який натягнутий високо над землею.  Все тіло напружене. 

      Акробати то повільно йдуть, то застигають на місці.    

        Акробати на батуті.  (Стрибки) акробатів на канаті змінюють акробати на батуті.  Вони стрибають легко, високо, допомагають собі руками.  У стрибку повертаються то в один бік, то в іншу.  Їм весело, сміються.

      Тигри.  (Кругові рухи) А ось і дресирувальник з тиграми.  Вони у нього слухняні.  Лягли на спину і чекають сигналу.  Дресирувальник каже: «Аллі», - і тигри починають перекочуватися то в один бік, то в іншу.

 

Вихователь:   Ви уявляєте, після дресирувальника вийшов клоун.  Він разхвастався, що теж може керувати тиграми.  Розкричався на них, хлистом б'є, команди подає, а тигри його не слухаються, розсердилися, ледве не з'їли.  Ледве втік клоун!  Стало клоуну соромно, що він хвалився.  Навіть щоки від сорому почервоніли.  Очі, опустив, шапку в руках мне, плечі опущені, важко зітхає.  Покажіть, діти, як соромно клоуну.  Як погано бути хвальком.  Тигри адже могли покалічити клоуна.   

 

    Вихователь:   Але тут клоун побачив слона і почав його дратувати.  Показує пальцем на нього, сміється, зображає довгий хобот і маленький хвіст.  Показує, як слон ходить вперевалку.  Зовсім роздратував клоун!  (Діти показують.)

     Слон образився, трохи не плаче!  Покажіть, як образився слон.  Давайте погрозимо клоуну, скажимо, який він поганий.  Давайте його проженемо.

    Нам треба пожаліти слона.  Скажіть йому: «Ти дуже гарний і нам подобаєшся.  Ми тебе не будемо дратувати ».  Що ще можна сказати слону?  Чим його можна пригостити?  Пограйте з ним.  Він може сурмити хоботом і ви разом з ним.

    Ось і повеселішав наш слон!  Посміхається, задоволений, що ніхто більше над ним не сміється.

       А клоуну одному погано.  Він хоче попросити вибачення за свою поведінку.  Як йому треба це зробити?  Покажіть.

 

 Вихователь:   Давайте всі разом потанцюємо під веселу музику:

 

4.      Музичне заняття.

5.      Малювання.     Тема:   Цирк.

 



Обновлен 02 дек 2012. Создан 18 ноя 2012



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником