Громадська організація 'Клуб 'Від серця до серця'

 

Заняття №2 Тема:"Гордість"




 ПЛАН ЗАНЯТТЯ № 2

 

            Тема: «Гордість »        

  1. 1.     Прихід дітей з батьками. Знайомство з ними. Реєстрування.

Написання імен на бейджиках дітей та батьків; роздача бейджиків – кожного заняття.

 

 

        2         Заняття  №1.    Тема :  Стежинка  гордість   .

 

                        В. О. Сухомлинський   „Пелюстка і квітка» 

                       Хід заняття:

 

                 Розцвіла біла Квітка жоржина. Літали над нею бджоли і джмелі, збирали     нектар.     У квітці було сорок дві Пелюсточки. І ось одна з них запишалася!                                                                                                             

„Я     найкрасивіша. Без мене Квітка не цвіте.                                                                       

 Я – найголовніша. Ось візьму й піду     собі”.                                                                                       Вилізла Пелюстка із Квітки, стрибнула на землю, сіла біля троянди і     дивиться, що буде робити Квітка.    А квітка, мов нічого й не сталося, посміхається сонечку, кличе до себе бджіл     і джмелів.                                                   

 Пішла Пелюстка, зустрічає Мураху.                                                                                         

 - Ти хто? – запитує Мураха.                                                                                                       

 - Я – Пелюстка. Найголовніша. Найгарніша. Без мене Квітка не цвіте.                                        

 - Пелюстка? Знаю пелюстку у Квітці, а такої на двох тоненьких ніжках, як     ти, - не знаю.                                                                                                            

Ходила Пелюстка, ходила, до вечора засохла. А квітка цвіте собі. Квітка і без     однієї пелюстки – квітка. А пелюстка без квітки ніщо.

 

                                             Запитання і завдання до казки:

  1.  Вам ніколи не здавалося, що ви – найголовніший у групі дітей?  Чи

   подобалось вам це відчуття?                                                                                                                   

    2. Якби квітка вирішила перевиховати горду пелюстку, щоб вона зробила?  Порадьте. 

 

                                               Бесіда. Запитання і завдання:

 

 1.Попросіть дітей поміркувати, чим найбільше вони в собі пишаються і чому?                                                                                                                                         

2.Коли вам дуже кортить чимось похвалитись, що ви робите?                                        

3.Коли хтось перед вами чимось вихваляється, що ви відчуваєте і як поводитеся?   

 

 

 

 

3. Психогімнастика для дітей.    «Кошенята відправляються в подорож»

 Вихователь:                                                                                                                            

 Діти, у кого вдома є кошеня  або кішка?  Як його (її) звуть?  Як ви проявляєте свою любов до нього (до неї)?  Я бачу, що ви дуже любите своїх маленьких друзів.  А хочете самі перетворитися на кошенят?  Я ж чарівниця і можу це зробити.  Зараз я доторкнуся до кожного, вимовлю чарівне заклинання, і ви перетворитеся на маленьких кошенят (вихователь торкається рукою або «чарівною паличкою» і вимовляє: «Мяу-мяу-мяукас, стань Котенком ти на  раз»).

      Ах, які милі кошенята у мене в гостях!  Розкажіть, кошенята, про себе: якого у вас кольору шерстка, очі, як звуть (кожна дитина розповідає).

        Ще не розвиднілося, всі кошенята згорнулися клубочком і сплять.                                    

Але ось встало сонечко, і кошенята прокинулися, потягнулися.  Добре тягнемося, щоб розім'ятися після сну.  Ще потягнулися.                                        

Умившись язичком, щоб бути чистенькими.                                                                                  

І пішли нечутно, м'яко на своїх лапках (по колу один за одним).

     Зупинилися кошенята і стали звати свою маму всі разом.  Як ви її покличете?  (Жалібно: «няв-няв».) Прийшла мама, напоїла кошенят молочком, і вони замуркотили .  Як замуркотять кошенята?  (Досить: «мур ~ мур».) Кошенята ніби пісеньку співають.

  Я бачу, що ви готові до подорожі.  Але попереду паркан, і нам треба через нього перестрибнути.  Тільки тихо, щоб мама-кішка не почула і не залишила нас вдома.

   А за парканом струмок.  Кошенята не люблять води.  Давайте перейдемо його по камінцях.  Крокуйте за мною.  Слідкуйте уважно.  Наступайте тільки на камінчики.  Лапки напружені, спинка пряма, все тіло напружене.  А раптом у воду хто звалиться?  Все, перебралися!

       Зраділи кошенята, що перебралися через струмочок.  Розслабили втомлені лапки, спинку.  Як ниточки висять лапки, спинка розслаблена, плечі опущені.  Добре, приємно!

       Відпочили?  І знову в дорогу.  А на шляху велика гора!  Як же нам пройти?  Я бачу вузький прохід.  Втягнули животики, витягнулися в струночке і боком протискується у вузький прохід.  Я піду перша, а ви за мною.  Як струна всі натяглися, щоб пролізти, а то можна застрягти, і ми вас не витягнемо.

        Які ви всі молодці, кошенята, всі перейшли на іншу сторону гори!  Але що тут нас чекає?  Треба бути обережними!  Дивіться в ризні боки, що ж там таке?  Цікаві кошенята, все їм цікаво!

      Якийсь шерех!  Хто ж там у кущах?  Прислухайтеся, замріть, витягніть шийки, нагостріть вушка.  Тс-тс-сс.  Начебто нікого.  Давайте ще раз послухаємо.

 

       Ква-ква-ква!  Та це ж страшна, велика жаба!  Злякалися кошенята, сховалися під кущ.  Звернулися клубочком, ніс в лапки сховали, майже не дихають.

     Давайте розслабимося, подивимося, поскакала жаба чи ні?  (Повторюється напруга-розслаблення.) Уф, нарешті вона поскакала і можна спокійно озирнутися.

                              Емоції горя і печалі

Вихователь:  .  Помандрували ми з вами, але ж в  будинку залишилася одна мама-кішка.  Ми її не попередили, втекли бездозволу.  Вона переживає за нас, плаче, кличе: «Де ж мої кошенята?!  Може, з ними щось сталося?  Ой-ой-ой! »(Показує педагог.)

         Покажіть, як горює мама-кішка, як вона плаче, кличе своїх діток.  (Діти зображують.)

                             Емоції щастя, радості                                                                                                                

Вихователь: Давайте уявимо, що кошенята повернулися: «А ось і ми!  Живі і здорові! »Як же зраділа мама-кішка!  Стала кошенят обіймати-цілувати.  Радісна, весела, усміхається.  Давайте покажемо, як зраділа мама-кішка (в парах, зображуючи кішку і кошеня зі зміною ролей).

                        Упертість, співчуття  

Вихователь:     Але поки ми ще не повернулися, і мама-кішка все ще журиться.  Давайте її пожаліємо, погладимо, обіймемо, заспокоїмо.  (Педагог зображує кішку, а діти - кошенят.)

       Одине кошеня затялося.  Ніяк не хоче повертатися додому.  Воно упало на підлогу, задригав лапками і закричав:«Не хочу, не буду! Не піду додому! »  

 Покажіть, як затялося кошеня (зображують).

      Діти, а гарне було кошеня, коли затялося?  Приємно на нього було дивитися?  А чому віно не хотіло йти додому?

      Давайте скажемо кошеняті: «Який ти негарний, коли пручаєшся!  Не хочемо з тобою дружити »  (в парах зі зміною ролей).

       Подивіться, кошеня зрозуміло, що пручатися погано, і пішоло разом з нами додому.  Адже його теж чекає мама-кішка.

       Ідіть до мене, мої кошенята, я вас обійму, зігрію, заспіваю вам пісеньку.  (Збирає навколо себе дітей, співає пісню «Сіренька кішечка» або «Пісеньку друзів».)

    Вихователь:     Ми всі дружні  кошенята.  Пора повертатися додому   .  Зараз я вас перетворю знову в дітей: «Бути кошеням  добре, а дитиною краще» (доторкається до кожної дитини).

 Сподобалося вам подорож?  Наступного разу нас чекають цікаві зустрічі, історії.                                    

 

4.      Музичне заняття.

5.      Аплікація. Тема: Квіти .

 



Обновлен 02 дек 2012. Создан 18 ноя 2012



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником